שיווק ופרסום

תהליכי עבודה בשטח

עשית ולא אמרת – לא עשית! אמירה זו אינה חדשה אך מקבלת משנה תוקף בעולמנו הצרכני רב הפיתויים. נדמה כי גם בעשייה החינוכית והחברתית עלינו להשקיע יותר ויותר בשיווק ה"מוצר", לעצב בקפידה את עטיפתו ולהפוך למקצוענים ב"מכירה". מטרות הסדנאות:

  • המשתתפים יבינו את חשיבות השיווק והפרסום.
  • לימוד כללי השיווק והפרסום (וההבדל ביניהם).
  • בדיקה – כיצד להשתמש בכללים אלה לצרכי הקבוצה/תכנים בהם עוסקת הקבוצה.
  • העלאת רעיונות לבניית מערך שיווק ופרסום עפ"י צרכי המשתתפים.

חזרה לארגונים חברתיים, עמותות ומלכרים